SLOVENŠČINA
Preberi in poskušaj rešiti uganko:
Na ličkih ima pegice. Oranžni lasje so spleteni v dve kitki,
ki ji štrlita vsaka na svojo stran. Obuta je v različni nogavici in njeni
čevlji so kot čolni. Je najmočnejša deklica na svetu. Kdo je to?
Uganka govori o prav posebni deklici in danes boš prebral/a
oziroma prisluhnila zgodbi, ki govori o tej deklici.
Celotno zgodbo imaš na POVEZAVI.
Zgodba je dolga, zato prosi starše ali starejšega
bratca/sestrico, da ti pri branju pomagata. Beri pa tudi sam/a (vsaj eno
stran).
Zdaj si že ugotovil/a da zgodba govori o Piki Nogavički.
Tvoja naloga bo, da boš zapisal/a Pikin dnevnik. To boš naredil/a tako,
kot da si ti Pika Nogavička in pišeš v svoj dnevnik. V svoj dnevnik boš
zapisal/a, kaj imenitnega se ti je zgodilo ta dan, ko si se vselila v vilo
Čira-Čara. Koga si spoznala? Kaj ste skupaj počeli? ... Poskušaj se spomniti čim več stvari, ki si jih izvedel/a iz zgodbe.
V nov zvezek za slovenščino (vrstice z vmesno črto) zapiši
naslov:
Astrid Lindgren: Pika Nogavička
PIKIN DNEVNIK
Prilagam PRIMER zapisa dnevnika. Lahko si pomagaš tako, da prepišeš začetek
in nato samo nadaljuješ, ali pa si izmisliš čisto svojega.
Piši z malimi tiskanimi črkami. Zapiši vsaj 8 povedi.
** DODATNA NALOGA: Tudi sam/a preberi celo poglavje. Vsak dan
preberi del zgodbe (približno stran in pol). V petek, oziroma ko boš prebral/a
celo zgodbo, v nov zvezek za slovenščino (vrstice z vmesno črto) zapiši, ali bi
bil/a rad/a podoben/na Piki Nogavički in zakaj. To tudi nariši.
MATEMATIKA – Računam do
100 (DE + E = DE)
Prepiši naslov in račune iz PRILOGE v matematični zvezek s kvadratki
(lisička) in jih izračunaj. Pomagaj si s snopki slamic in stotičnim kvadratom.
V SDZ
reši: stran 65/ 11. naloga,
stran 66/cela stran (12., 13. in
14. naloga).
Pri besedilnih nalogah ne pozabi podčrtati pomembnih
podatkov.
LIKOVNA UMETNOST
Ali veš kdo je arhitekt/ka?
To je oseba, ki riše načrte za stavbe (hiše, stolpnice ...) in prostore.
Kot veš, je eno izmed likovnih področij tudi arhitektura (rečemo ji tudi
prostorsko oblikovanje).
Preberi si, kaj imamo zapisano o arhitekturi v ŠOLSKIH UČBENIKIH.
Razmisli:
- Čemu so namenjene stanovanjske hiše, stanovanjski bloki, trgovine, tovarne, parlament, šole? Opiši jih (ustno).
- Naštej prostore, ki jih imamo na šoli. Se jih še spomniš? Kakšni so - veliki ali majhni, kaj je v teh prostorih ...? (ustno)
Danes boš ustvarjal/a na področju arhitekture. Iz
različnega tršega odpadnega papirja, kartona in škatel boš zgradil/a svojo
sanjsko vilo Čira-Čara. Velikost vile bo seveda odvisna od tega, kašen
material imaš na razpolago. Pri delu bodi vztrajen/na in natančen/na. Hiško
lahko delaš več dni, vsak dan malo.
Če ne veš, kako bi se naloge lotil/a, imaš tukaj nekaj IDEJ. Še bolje pa bo, da je ideja povsem tvoja.
OPOMBA: Hiško samo oblikuj – izreži, sestavi in zlepi
skupaj posamezne dele. Navodila za okrasitev hiške pa dobiš prihodnji teden
v torek, ko imamo na urniku spet likovno. Ko bo hiška končana, jo boste
fotografirali in mi po e-pošti poslali fotografijo – se že veselim vaših izdelkov :)