Torek, 24. 3. 2020


SLOVENŠČINA 

Preberi in poskušaj rešiti uganko:

Na ličkih ima pegice. Oranžni lasje so spleteni v dve kitki, ki ji štrlita vsaka na svojo stran. Obuta je v različni nogavici in njeni čevlji so kot čolni. Je najmočnejša deklica na svetu. Kdo je to?

Uganka govori o prav posebni deklici in danes boš prebral/a oziroma prisluhnila zgodbi, ki govori o tej deklici.

Celotno zgodbo imaš na POVEZAVI

Zgodba je dolga, zato prosi starše ali starejšega bratca/sestrico, da ti pri branju pomagata. Beri pa tudi sam/a (vsaj eno stran). 

Zdaj si že ugotovil/a da zgodba govori o Piki Nogavički. Tvoja naloga bo, da boš zapisal/a Pikin dnevnik. To boš naredil/a tako, kot da si ti Pika Nogavička in pišeš v svoj dnevnik. V svoj dnevnik boš zapisal/a, kaj imenitnega se ti je zgodilo ta dan, ko si se vselila v vilo Čira-Čara.  Koga si spoznala? Kaj ste skupaj počeli? ... Poskušaj se spomniti čim več stvari, ki si jih izvedel/a iz zgodbe.

V nov zvezek za slovenščino (vrstice z vmesno črto) zapiši naslov:

 Astrid Lindgren: Pika Nogavička
PIKIN DNEVNIK

Prilagam PRIMER zapisa dnevnika. Lahko si pomagaš tako, da prepišeš začetek in nato samo nadaljuješ, ali pa si izmisliš čisto svojega.

Piši z malimi tiskanimi črkami. Zapiši vsaj 8 povedi.

** DODATNA NALOGA: Tudi sam/a preberi celo poglavje. Vsak dan preberi del zgodbe (približno stran in pol). V petek, oziroma ko boš prebral/a celo zgodbo, v nov zvezek za slovenščino (vrstice z vmesno črto) zapiši, ali bi bil/a rad/a podoben/na Piki Nogavički in zakaj. To tudi nariši.  



MATEMATIKA – Računam do 100 (DE + E = DE)

Prepiši naslov in račune iz PRILOGE v matematični zvezek s kvadratki (lisička) in jih izračunaj. Pomagaj si s snopki slamic in stotičnim kvadratom.

V SDZ reši: stran 65/ 11. naloga,
                     stran 66/cela stran (12., 13. in 14. naloga).
Pri besedilnih nalogah ne pozabi podčrtati pomembnih podatkov.



LIKOVNA UMETNOST

Ali veš kdo je arhitekt/ka? To je oseba, ki riše načrte za stavbe (hiše, stolpnice ...) in prostore.

Kot veš, je eno izmed likovnih področij tudi arhitektura (rečemo ji tudi prostorsko oblikovanje).

Preberi si, kaj imamo zapisano o arhitekturi v ŠOLSKIH UČBENIKIH.

Razmisli:
  • Čemu so namenjene stanovanjske hiše, stanovanjski bloki, trgovine, tovarne,  parlament, šole? Opiši jih (ustno).
  • Naštej prostore, ki jih imamo na šoli. Se jih še spomniš? Kakšni so - veliki ali majhni, kaj je v teh prostorih ...? (ustno)

Danes boš ustvarjal/a na področju arhitekture. Iz različnega tršega odpadnega papirja, kartona in škatel boš zgradil/a svojo sanjsko vilo Čira-Čara. Velikost vile bo seveda odvisna od tega, kašen material imaš na razpolago. Pri delu bodi vztrajen/na in natančen/na. Hiško lahko delaš več dni, vsak dan malo. 

Če ne veš, kako bi se naloge lotil/a, imaš tukaj nekaj IDEJ. Še bolje pa bo, da je ideja povsem tvoja.

OPOMBA: Hiško samo oblikuj – izreži, sestavi in zlepi skupaj posamezne dele. Navodila za okrasitev hiške pa dobiš prihodnji teden v torek, ko imamo na urniku spet likovno. Ko bo hiška končana, jo boste fotografirali in mi po e-pošti poslali fotografijo – se že veselim vaših izdelkov :)