Petek, 8. 5. 2020


MATEMATIKA – Računam do 100 (DE + DE = DE)

Pripravi zvezek za matematiko (lisička) in napiši naslov VAJA.
V zvezek prepiši spodnje račune, med računi delaj po 2 vrstici razmaka. Pozor! Račune zaenkrat samo prepiši, ne računaj jih še!

31 + 67 =                                        13 + 75 =
26 + 31 =                                        44 + 34 =
52 + 43 =                                        65 + 12 =

Prenesi si PRILOGO, vklopi predstavitev in prisluhni razlagi. Sledi navodilom v predstavitvi.

Po navodilih iz predstavitve torej izračunaj prepisane račune z rožički na krajši način (če ti je lažje, lahko računaš na dolgo). Preveri pravilnost rešenih računov (rešitve so v predstavitvi).

V SDZ za matematiko, 3. del reši: str. 7/6. naloga. Računaj z rožički (na krajši način). 




SPOZNAVANJE OKOLJA – Kako se gibajo in premikajo

SDZ za SPO, str. 90
Dobro si oglej fotografiji bagra in tovornjaka ter preberi besedilo nad njima. 

Razmisli in ustno odgovori na spodnja vprašanja: 
a. Razmisli kako se je premikal tovornjak. Hitro ali počasi?
b. Kaj ga poganja?
c. Kdo je še potreben, da se tovornjak ustrezno giblje?
č. S pomočjo česa usmerjamo vožnjo tovornjaka?
d. Kateri deli se pri tovornjaku lahko premikajo?
e. Je pri bagru tudi tako?

(REŠITVE: a. hitro, b. motor, c. voznik/šofer, č. z volanom, d. kolesa, volan, menjalnik ..., e. ne – pri bagru se premika tudi roka)

Stroje uporabljamo ljudje. Sestavljeni so iz veliko različnih delov. Voznik tovornjaka z volanom določa smer vožnje.  S pedalom določa hitrost vožnje, lahko pa tovornjak tudi zaustavi. Za vse to pa potrebujemo gorivo, saj le to poganja tovornjak.

Poznamo pa tudi bolj preproste naprave in pripomočke, ki nam prav tako omogočajo gibanje. 

S smučmi lahko smučamo po snegu.


 
Z motorjem se lahko vozimo.


Na ilustraciji (SDZ, str. 88)  poišči naslednje pripomočke za gibanje:
-kolo,
-skiro,
-rolerji,
-avtomobilček,
-gugalnica.

Nato reši 1. in 2. nalogo na str. 91.


V zvezek za SPO (ježek) prepiši in dopolni MISELNI VZOREC. Zraven lahko tudi kaj narišeš.





ŠPORT – Ples in spretnosti z žogo

ŠPORT OCENJEVANJE- v prihodnjem tednu bom ocenila gibalno aktivnost. Izbereš si lahko PLES ali SPRETNOSTI Z ŽOGO.

V preteklih tednih si vadil/a več nalog s teh dveh področij. Izberi si eno od aktivnosti (SPRETNOSTI Z ŽOGO ali PLES)  in jo še vadi. Prosi starše da te pri tem posnamejo. Posnetek mi posredujete na e-mail ali preko programa Microsoft Teams  (11.-15. maja 2020).

ZA STARŠE - Kako dodam posnetek v program Microsoft Teams?
Program Microsoft Teams sprejema tudi večje datoteke, kot so posnetki (običajna e-pošta nima te možnosti). Kako torej dodamo posnetek? Odpremo klepet med učencem in učiteljico ter spodaj kliknemo na sponko (priloge) in iz računalnika naložimo posnetek ter ga pošljemo.
Če klepeta ne boste našli, mi sporočite in vam bom preko Teamsa poslala sporočilce, kjer se vam bo prikazal omenjeni klepet.


NAVODILA ZA UČENCE ZA DANAŠNJO URO:
Danes imaš čas, da ponoviš gibalno nalogo (PLES in SPRETNOSTI Z ŽOGO). Ponovil boš obe dejavnosti, na posnetku pa mi boš predstavil samo eno (tisto, ki si jo boš izbral).

PLES: GREMO OKROG SVETA

  •   POSNETEK PLESA



  •  UČNI VIDEO




Mogoče pa mi boš predstavil/a še kakšen drug ples.

Pri SPRETNOSTIH Z ŽOGO pa bi želela videti naslednje dejavnosti:

  • METANJE ŽOGE NAD GLAVO Z OBEMA ROKAMA, LOVLJENJE ( Poskusi, kako visoko jo lahko vržeš, da ja nato tudi ujameš.)
  • ODBIJANJE ŽOGE OD TAL NA MESTU( vodenje žoge na mestu)
  • ODBIJANJE ŽOGE OD TAL V GIBANJU (vodenje žoge v hoji, v počasnem teku)
  • METANJE ŽOGE Z ENO ROKO V STENO, LOVLJENJE Z OBEMA ROKAMA ( Lahko otežimo tako, da pred lovljenjem otrok ploskne, poskoči, se obrne okrog svoje osi…)


Vaja dela mojstra in ker verjamem, da ste že pravi mojstri, sledi ocenjevanje.




SLOVENŠČINA (2 uri) – Pravljica: Sapramiška (lutkovna predstava)

Do danes pa si si gotovo že izbral/a žival, ki jo boš opisal/a. Kaj slišim? Še vedno ne? Potem pa je tale pravljica kot nalašč zate. Ali si že slišal/a za Sapramiško avtorice Svetlane Makarovič? Oglej si lutkovno predstavo. Imaš jo na POVEZAVI. 

Prepiši spodnji v zvezek za SLJ z vmesno črto. Dopolni miselni vzorec o književnih osebah, dogajalnem prostoru in času. 


TUKAJ lahko preveriš rešitve. Tvoj zapis se lahko razlikuje.


Nato ustno odgovori na spodnja vprašanja.

  •     Kdo vse nastopa v pravljici?
  •     Kdo je glavna oseba?
  •     Kje je miška dobila lešnike?
  •     Kaj se je zgodilo, ko je miška zagrizla v lešnik?
  •     Zakaj je miška potrebovala pomoč?
  •     Kam se je odpravila?
  •     Koga je srečala najprej? (Odgovor se skriva v naslednjem vprašanju.)
  •     Kaj je naredila veverica?
  •     Koga je srečala potem? (Odgovor se skriva v naslednjem vprašanju.)
  •     Kako ji je pomagala žabica?
  •     Kje je stanoval detel? Kako ji je pomagal?
  •     Kako je bilo, ko je miška ugriznila v zadnji lešnik?
  •     Kdo je obiskal skedenj opolnoči? Zakaj?
  •     Kaj je naredil, ko je videl žalostno miško?


Izberi si eno od spodnjih poustvarjalnih nalog (naloge naredi v zvezek za SLJ z vmesno črto):
1. Opiši in ilustriraj tisti del književnega dogajanja, ki ti je bil najbolj všeč in zapiši, zakaj si se tako odločil/a
ali
2. izdelaj strip o Sapramiški.


** Na spletni strani Lutkovnega gledališča Ljubljana imaš obsežen nabor lutkovnih predstav, ki so dostopne v času pandemije. Če želiš, si lahko, ko imaš čas in je zunaj slabo vreme, ogledaš še kakšno.
Povezava do lutkovnih predstav: http://www.lgl.si/si/predstavitveni-video