Tudi v tem tednu bo urnik malo obrnjen – danes te na urniku, tako kot
prejšnji teden čaka: ANG, SLJ, MAT in SPO.
SLOVENŠČINA
– Od doma do ribnika
Gotovo vsi radi kolesarite. Seveda smete kolesariti na
površinah, ki so namenjene prometu, le v spremstvu odraslih. Razmisli in ustno odgovori:
- Kako bi se jaz pripeljala k vam na obisk, če ne poznam poti do vašega doma?
- Kaj vse bi morala vedeti?
- Katere podatke bi morala poznati?
Odpri SDZ za SLJ 2. del na str. 42 in glasno
preberi besedilo. Nato ga preberi še enkrat in upoštevaj navodilo na modri pasici pod sliko pri Lili. Ali
slika ustreza opisani poti?
Poskusi odgovoriti v celih povedih (ustno):
- Kje živi Lan? Kje stanuje?
- Kaj sta se odločila z očkom?
- Kam sta zavila pred hišo?
- Mimo česa sta se peljala, da sta prišla do kolesarske steze?
- Kam sta pripeljala, ko sta zavila desno?
- Mimo česa sta nadaljevala pot?
- Kje sta se ustavila?
- Kako sta prečkala cesto?
- Čez kaj sta peljala?
- V katero smer sta zavila v prvem križišču?
- Do katere zgradbe sta nadaljevala pot?
- Kam sta zavila pri kozolcu?
- Kje sta se ustavila?
Sedaj pa po navodilih reši še nalogi na strani 43.
GIBALNI ODMOR: Preden nadaljuješ delo, je čas za gibalni odmor. Zapleši ples Minionov na spodnjem posnetku 😁
MATEMATIKA – Odštevam
do 100 (DE - DE = DE)
Seštevati do
100 s pomočjo rožičkov si se že naučil/a, danes pa boš s pomočjo rožičkov
odšteval/a.
V POSNETKU pozorno prisluhni razlagi, kako seštevamo dvomestna števila. Ob razlagi sodeluj
– poskušaj tudi sam/a ugotoviti rezultate.
V
matematični zvezek s kvadratki (lisička) prepiši ZAPIS in izračunaj račune.
Račune računaj na dolg način ali skrajšan način z »rožički« (po
zgledu že rešenih primerov).
V SDZ za matematiko 3. del na str.
11:
preberi nalogo v okvirčku,
reši 6. in 7. nalogo v SDZ,
pri 8. nalogi prepiši v zvezek
za matematiko (lisička) prvi stolpec
računov in jih izračunaj (na dolg/skrajšan način z rožički)
SPOZNAVANJE
OKOLJA – Ravnovesje
Pri današnji uri spoznavanja okolja bomo govorili o
ravnovesju. Vsa navodila in učna snov imaš v PRILOGI.