Četrtek, 23. 4. 2020


JUTRI, V PETEK,  BO ZADNJI DELOVNI DAN PRED NAŠIMI POČITNICAMI. NAŠ POUK NE BO POTEKAL PO URNIKU. IMELI BOMO KULTURNI DAN, GLASBENE DELAVNICE. KAJ BOŠ DELAL/A, TI SPOROČIM JUTRI 😊.



DOPOLNILNI POUK – Moje telo – utrjevanje

Danes je čas, de se spet malo spomnimo delov našega telesa. Ponovi zunanje dele telesa na povezavi:
- MOJ OBRAZ 
- MOJE TELO 

Za ponovitev notranjih organov si še enkrat prenesi in oglej PREDSTAVITEV ter sodeluj.
Preizkusi se v nalogah:




ŠPORT – Gozdna olimpijada – spretnostne vaje in vaje za ravnotežje

Danes si boš organiziral/a olimpijske igre v bližnjem gozdu – ogreješ se lahko kar po poti. Olimpijske igre pa lahko izvedeš tudi na vašem dvorišču – ne pozabi na ogrevanje. Navodila najdeš na POVEZAVI. Nič hudega, če vseh vaj ne boš mogel/la opraviti, boš pa pri ostalih naredil/a več ponovitev.
Jaz pa pojdem, in zasejem dobro voljo pri ljudeh ... la la la 😊


** Ko prideš v hišo pa se lahko lotiš tudi VAJ RAVNOTEŽJA. Pri eni vaji boš potreboval pomoč staršev in odejo/preprogo/podlogo ali večjo brisačo, vendar pazi – ZABAVNO BO :) 





MATEMATIKA – Računam do 100 - utrjevanje

Prejšnjo uro smo desetiška števila prištevali k številom, ki imajo D in E. Še enkrat si poglej učiteljičino razlago na POVEZAVI.

Danes boš utrjeval/a računanje do 100. Reši UČNI LIST. Naloge poskusi reševati brez stotičnega kvadrata.
Če nimaš možnosti tiskanja, v zvezek za matematiko (lisička) zapiši samo rezultate.





SLOVENŠČINA (2 uri)

Mala in velika pisana črka H

Hruška Hilda hiti. Hrast Hubert hoče hrano. 
Si ugotovil/a pravilo teh povedi? Še ti sestavi kakšno.

Danes se boš naučil/a novo črko – veliko in malo pisano črko H. Tudi veliko in malo pisano črko H pišemo čez dve vrstici – v deblo in krošnjo drevesa. Na Naši ulici si na POVEZAVI najprej poglej, kako črki zapišemo. S prstom po zraku vadi zapis že ob posnetku.

Vadi pisanje črk H tako, kot do zdaj: s prstom po zraku, po mizi, hrbtu, v zdrob/pesek, zapis večjih črk na list – prevleci s 3 barvicami. Pazi, da pri zapisu upoštevaš smer zapisa ter da črki zapišeš z eno potezo.

V zvezek za slovenščino (medvedek) nariši drevesca ter zapiši črke, besede in povedi. Tukaj imaš  ZAPIS VZVEZKE.

V SZO (Delovni zvezek za opismenjevanje, 2. del) reši:
stran 108/ mala pisana črka H (2 vrstici)
stran 109/ velika pisana črka H (1 vrstica)



Pesem: Maja princeska

POSLUŠANJE PESMI: Ta teden pa kar ni konca princem in princeskam. Katero princesko si spoznal/a ta teden in v kateri pravljici? Kdo je napisal pravljico Miška spi? Ali misliš, da je princeska Maja tudi razvajena princeska? Prisluhni PESMI in izvedel/a boš.


 BRANJE PESMI: Pesem imaš v berilu, na str. 48, 49. Preberi jo še sam/a.


RAZMISLI IN USTNO ODGOVORI NA VPRAŠANJA:

  • Kakšna princeska hoče biti Maja? Povejte, kako si jo predstavljate.
  • Kakšnega princa si želi? Povejte, kako si ga predstavljate.
  • Kaj pomeni, da ima princ zvezde v očeh?
  • Kaj pomeni, da je princ najvažnejši pri najbolj pomembnih rečeh?


POUSTVARJANJE: Maja hoče biti princeska ... Kaj pa ti? Kaj hočeš biti ti? Kakšna so tvoja oblačila? Kakšne so tvoje sposobnosti? Kaj bi bilo, če bi postal/a ...?

Spesnil/a boš pesmico o sebi, kaj hočeš biti ti in kaj bi bilo, če bi postal/a ... V pomoč naj ti bo pesmica Maja Princeska. Pod pesem se tudi nariši. Pesmico zapiši z malimi tiskanimi črkami v zvezek za SLJ z vmesno črto.

Ne pozabi na naslov. Naslov naj bo sestavljen iz tvojega imena in tistega, kar hočeš biti (npr. LUKA PARADIŽNIK). Spodaj si lahko prebereš, kakšno pesmico sem spesnila jaz.



INGRID ČAROVNICA


Ingrid hoče biti čarovnica.

A ne grda čarovnica, s kljukastim nosom in z žlehtnobo,

temveč ljubka in prijazna, s klobukom na glavi,

v obleki iz svile z zlato zarobo

in s čarobno palico seveda,

da odčarala bi s sveta vso zlobo

ter pričarala nazaj učilnico z učenci 2. a razreda,

 spodila to Corono-virus v drugo dobo,

jo tam pustila in vsaj stokrat zaklenila!

Kdo bo sicer odčaral to Corono,

jo odgnal in poslal daleč v zapuščeno vesoljsko sobo?!