Sreda, 8. 4. 2020


Kot si že ugotovil/a, smo urnik nekoliko obrnili in včeraj ni bilo likovne umetnosti. To pa zato, ker bomo ustvarjanju namenili ves četrtek. Izvedli bomo tehniški dan na daljavo z naslovom Moj izdelek.


ŠPORT – Podajanje in lovljenje žoge v gibanju

Tudi danes te čakajo dejavnosti z žogo ⚽, zato je najbolje, da se (če imaš to možnost) odpraviš ven. S sabo vzemi žogo in blazino, ki jo boš potreboval/a pri gimnastičnih vajah. 

Najprej se ogrej. Lahko si pomagaš s ponedeljkovimi vajami.

Ponovi dejavnosti, ki si jih izvedel/la že v ponedeljek:
  • metanje žoge nad glavo z obema rokama in lovljenje
  • vodenje žoge v gibanju
  • metanje žoge z eno roko v steno, lovljenje z obema rokama 
  • podajanje in lovljenje žoge na mestu (v paru/ob steno)

LOVLJENJE IN PODAJA ŽOGE V GIBANJU:
Danes si boš žogo podajal/a tudi v gibanju. S pomočnikom (bratec/sestrica/očka/mami) se postavita eden proti drugemu, med vama naj bodo 3 večji koraki razdalje. Vajina naloga je, da tečeta in si med tekom podajata žogo. Če vama podajanje gre, lahko razdaljo povečata.


** DODATNE IGRE Z ŽOGO – PEPČEK: K športu povabi družinske člane 👪. Pravila igre: Postavite se v krog, eden (pepček) se postavi na sredino. Naloga pepčka je, da žogo poskuša prestreči (ni nujno, da jo ujame, dovolj je, da se je dotakne). Če mu to uspe, zamenja mesto s tistim, ki je žogo neuspešno podal.




SLOVENŠČINA – Mala in velika pisana črka S in Š

Naučil/a se boš kar dve novi pisani črki: veliki in mali pisani črki S in Š.
Na Lilibi si na najprej poglej, kako zapišemo veliko in malo pisano črko S in Š.

Na NAŠI ULICI pa si poglej le zapis male pisane črke s in š - bodi pozoren/na, kako črki s in š narišemo »rokico« (kako jo povežemo z drugo črko). S prstom po zraku vadi zapis že ob posnetku.

Vadi pisanje črk S in Š tako, kot si to storil/a za druge črke: s prstom po zraku, po mizi, hrbtu, v zdrob/pesek, zapis večjih črk na list – prevleci s 3 barvicami. Pazi, da pri zapisu upoštevaš smer zapisa.

V zvezek za slovenščino (medvedek) nariši drevesca. Naredi po dve vrstici vsake črke in prepiši besede. Prilagam zapis v zvezke:



V SZO (Delovni zvezek za opismenjevanje, 2. del) reši strani 104 in 105. Ne pozabi na prepis besed pri Lili in Binetu na strani 104. Prepiši jih v zvezek z medvedkom (za pomoč si lahko narišeš drevesca).




SPOZNAVANJE OKOLJA – Onesnaževanje

Včeraj si se spomnil/a in naučil/a že veliko o onesnaževanju in skrbi za okolje. Spomni se in ustno odgovori na spodnja vprašanja:
  • Kaj se zgodi, če ne skrbimo za okolje?
  • Kdo ali kaj onesnažuje okolje? Kaj vse lahko onesnažujejo?
  • Kdo čuti posledice onesnaževanja?
  • Kaj se zgodi, če odpadke mečemo na tla?

ALI VEŠ KOLIKO ČASA SE RAZKRAJAJO POSAMEZNI ODPADKI? 💭 Tukaj imaš nekaj zanimivih podatkov:
  • papir - 1 mesec
  • nogavica - 1 leto
  • pločevinka - 200 let
  • plastenka - 400 let
  • žvečilni gumi – se  ne razgradi nikoli

NEVARNI ODPADKI
Kaj vse spada med nevarne odpadke, si lahko pogledaš na spodnji fotografiji:


Nevarne lastnosti snovi so označene na embalaži s posebnimi znaki. Si katere od spodnjih oznak že kje videl/a?

**Če želiš, si lahko na POVEZAVI natančneje ogledaš, kaj pomeni določen znak in kako moramo s temi snovmi ravnati.

V SZD za spoznavanje okolja na straneh 79 in 80  preberi besedilo in si oglej fotografije. Reši tudi naloge. Na strani 81 si preberi na rumenem lističu, kaj pomeni beseda RECIKLIRATI.

V zvezek za spoznavanje okolja (ježek) prepiši in dopolni spodnji MISELNI VZOREC:





**DODATNE DEJAVNOSTI ZA RADOVEDNE: Oglej si spodnji posnetek o nevarnih odpadkih: