Kot si že ugotovil/a, smo urnik nekoliko obrnili in včeraj ni
bilo likovne umetnosti. To pa zato, ker bomo ustvarjanju namenili ves četrtek.
Izvedli bomo tehniški dan na daljavo z naslovom Moj izdelek.
ŠPORT – Podajanje
in lovljenje žoge v gibanju
Tudi danes te
čakajo dejavnosti z žogo ⚽, zato je najbolje, da se (če imaš to možnost) odpraviš
ven. S sabo vzemi žogo in blazino, ki jo boš potreboval/a pri gimnastičnih
vajah.
Najprej se
ogrej. Lahko si pomagaš s ponedeljkovimi vajami.
Ponovi
dejavnosti, ki si jih izvedel/la že v ponedeljek:
- metanje žoge nad glavo z obema rokama in lovljenje
- vodenje žoge v gibanju
- metanje žoge z eno roko v steno, lovljenje z obema rokama
- podajanje in lovljenje žoge na mestu (v paru/ob steno)
LOVLJENJE
IN PODAJA ŽOGE V GIBANJU:
Danes si boš žogo podajal/a tudi v gibanju. S pomočnikom (bratec/sestrica/očka/mami) se postavita eden proti drugemu, med vama naj bodo 3 večji koraki razdalje. Vajina naloga je, da tečeta in si med tekom podajata žogo. Če vama podajanje gre, lahko razdaljo povečata.
Danes si boš žogo podajal/a tudi v gibanju. S pomočnikom (bratec/sestrica/očka/mami) se postavita eden proti drugemu, med vama naj bodo 3 večji koraki razdalje. Vajina naloga je, da tečeta in si med tekom podajata žogo. Če vama podajanje gre, lahko razdaljo povečata.
** DODATNE IGRE
Z ŽOGO – PEPČEK: K športu povabi družinske člane 👪. Pravila igre: Postavite se v
krog, eden (pepček) se postavi na sredino. Naloga pepčka je, da žogo poskuša
prestreči (ni nujno, da jo ujame, dovolj je, da se je dotakne). Če mu to uspe,
zamenja mesto s tistim, ki je žogo neuspešno podal.
SLOVENŠČINA
– Mala in velika pisana črka S in Š
Naučil/a se boš kar dve novi pisani črki: veliki in mali
pisani črki S in Š.
Na Lilibi si na najprej poglej, kako zapišemo
veliko in malo pisano črko S in Š.
Na NAŠI ULICI
pa si poglej le zapis male pisane
črke s in š - bodi pozoren/na, kako črki s in š narišemo »rokico« (kako jo
povežemo z drugo črko). S prstom po zraku vadi zapis že ob posnetku.
Vadi pisanje črk S in Š tako, kot si to storil/a za druge
črke: s prstom po
zraku, po mizi, hrbtu, v zdrob/pesek, zapis večjih črk na list – prevleci s 3
barvicami. Pazi, da pri zapisu upoštevaš smer zapisa.
V zvezek za slovenščino (medvedek) nariši drevesca. Naredi po dve
vrstici vsake črke in prepiši besede. Prilagam zapis v zvezke:
V SZO (Delovni zvezek za
opismenjevanje, 2. del) reši strani 104 in 105. Ne pozabi na prepis
besed pri Lili in Binetu na strani 104. Prepiši jih v zvezek z medvedkom (za
pomoč si lahko narišeš drevesca).
SPOZNAVANJE
OKOLJA – Onesnaževanje
Včeraj si se spomnil/a in naučil/a že veliko o onesnaževanju in skrbi za okolje. Spomni se in ustno odgovori na spodnja vprašanja:
- Kaj se zgodi, če ne skrbimo za okolje?
- Kdo ali kaj onesnažuje okolje? Kaj vse lahko onesnažujejo?
- Kdo čuti posledice onesnaževanja?
- Kaj se zgodi, če odpadke mečemo na tla?
ALI VEŠ KOLIKO ČASA SE RAZKRAJAJO POSAMEZNI ODPADKI? 💭 Tukaj imaš nekaj zanimivih podatkov:
- papir - 1 mesec
- nogavica - 1 leto
- pločevinka - 200 let
- plastenka - 400 let
- žvečilni gumi – se ne razgradi nikoli
NEVARNI ODPADKI
Kaj vse spada med nevarne odpadke, si lahko pogledaš na
spodnji fotografiji:
Nevarne lastnosti snovi so označene na embalaži s posebnimi
znaki. Si katere od spodnjih oznak že kje videl/a?
**Če želiš, si lahko na POVEZAVI natančneje ogledaš, kaj pomeni določen znak in kako moramo s temi snovmi
ravnati.
V SZD za spoznavanje
okolja na straneh 79 in 80 preberi besedilo in si oglej fotografije. Reši tudi
naloge. Na strani 81 si preberi na rumenem lističu, kaj pomeni beseda
RECIKLIRATI.