SLOVENŠČINA
– Pravljica: Krojaček Hlaček
Na kaj pomisliš, ko slišiš besedo krojaček? Poskusi poiskat čim več besed, ki se jih spomniš. Kako pa rečemo ženskemu krojačku? (Spomni se
pravljice: ___________ in škarjice.)
Zdaj ko že veš, kdo je krojaček in kaj počne, pa boš
prisluhnil/a pravljici z naslovom Krojaček
Hlaček, ki jo je napisal Leopold
Suhodolčan. Pravljico imaš na POVEZAVI.
Po poslušanju pravljice poskušaj ustno odgovoriti na vprašanja:
- Kdo nastopa v pravljici?
- Kdaj se pravljica dogaja?
- Ali bi se lahko vsi dogodki zgodili tudi v resnici?
- Kje vse se pravljica dogaja?
- Kdo obišče krojačka Hlačka in kaj ga prosi?
- Komu najprej pomaga krojaček Hlaček?
- Koga sreča potem? Kako pomaga dečku vrvohodcu?
- Kaj se zgodi z voznikom avtomobila?
- Kaj se zgodi z Nejčkom? Kje je krojaček Hlaček našel Nejčka?
- Ali so se otroci med igro lepo pogovarjali? Kaj so si izrekli?
- Kakšno napravo je naredil krojaček Hlaček z nitko?
- Kaj vse je ukradel razbojnik Cin Cin? Kaj je storil krojaček Hlaček, ko je našel razbojnika?
- Kdo živi po pripovedih otrok v gozdu in kakšen je?
- Ali krojaček Hlaček najde strahove?
- Zakaj Bine, Borko in Breda niso več krojačkovi prijatelji?
- Kako se zgodba konča?
V zvezek za SLJ (medvedek) napiši naslov:
Leopold Suhodolčan: Krojaček Hlaček
Stran razdeli na 6 prostorčkov in vanje nariši dogajanje
zgodbe. Ne pozabi, najprej moraš razmisliti, katerih 6 dogodkov boš narisal/a.
Lahko si pomagaš z ZAPISOM, kjer imaš že narisan začetek zgodbe oziroma prvi dogodek.
Ob narisanih sličicah ustno pripoveduj pravljico – obnovi
dogajanje.
**DODATNE NALOGE: Dogodkov v zgodbi je več. Že želiš, lahko narišeš tudi te dogodke (okvirčkov bo potem več kot 6).
MATEMATIKA – Računam do
100 (D - E = DE)
Danes se boš naučil/a, kako odštevamo od polne desetice.V SDZ za matematiko, 2. del si
oglej primera v modrem okvirčku na strani 80.
Na POVEZAVI si oglej, kako odštevamo od polne desetice s
snopiči slamic.
V pomoč ti je lahko tudi stotični kvadrat. V POSNETKU je prikazano odštevanje od polne desetice s pomočjo stotičnega kvadrata.
V pomoč ti je lahko tudi stotični kvadrat. V POSNETKU je prikazano odštevanje od polne desetice s pomočjo stotičnega kvadrata.
Nato v matematični zvezek s kvadratki (lisička) prepiši ZAPIS in
izračunaj račune. Pomagaj si tudi snopki slamic in stotičnim kvadratom.
V SDZ
za
matematiko 2. del reši naloge na strani 80 in 81.
SPOZNAVANJE
OKOLJA – Skrbim za okolje
KOLIKO ŽE VEM:
- Razmisli in poskušaj ustno odgovoriti na vprašanja:
- Kaj so odpadki in kako nastanejo?
- Kam odlagamo odpadke?
- Zakaj odpadke zbiramo ločeno? Katere zabojnike poznaš?
- Kateri odpadki sodijo med nevarne odpadke? (odgovor se skriva v spodnjem vprašanju)
- Zakaj odpadke, kot so prazni deodoranti, stara zdravila, baterije, laki ..., uvrščamo med nevarne odpadke?
Oglej si spodnje posnetke in razmisli, na kakšen način ti
skrbiš za okolje:
Oglej si predstavitev o onesnaževanju okolja. S POVEZAVE prenesi dokument, vklopi predstavitev ter prisluhni razlagi. Med učiteljičino razlago poskusi čim bolj sodelovati.
Ponovi, kaj rastline potrebujejo za rast ter katera dela na
vrtu opravljamo spomladi – pomagaj doma pri delu na vrtu.
**DODATNE DEJAVNOSTI: